۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

نیمه پنهان شخصیت های سیاسی استان این بار با اسناد و مدارک متقن

وبلاگی که روی پنهان چهره های مجهول الحال استان را با سند و مدرک و تصویر به مردم شریف و شهید پرور استان قزوین نشان دهد، از جمله ضرورت هایی بوده که فضای وبلاگستان قزوین از آن محروم بوده است به سخن دیگر تاریخ کوتاه وبلاگنویسی سیاسی و. اجتماعی در استان قزوین اکنده از وبلاگ های اصلاح طلبان یا اصولگرایانی است که بی آنکه سند و مدرکی را ارایه دهند، فلان شخصیت سیاسی استان را با صفتی حمیده یا رذیله همراه کرده اند حال آنکه تا قبل از وبلاگ «حرف های درگوشی » استان قزوین از وبلاگی که با سند های و تصاویر غیر قابل انکار -به قول روزنامه وزین کیهان - نیمه پنهان چهره های سیاس استان را نشان دهد، وجود نداشته است .

حرف های درگوشی وبلاگی است که بنا دارد با بدعتی مبارک و با اسناد و مدارک متقنی که در اختیار دارد ،مردم استان را با حقایقی که تاکنون از انها پنهان داشته شده است؛ آشنا کند، حقایقی مثل اینکه آقای الفت در مدت تصدی سمت وسوسه انگیز خود در ، در چه نقاطی از استان املاک و مستغلاتی به هم زده است و اقای تاریوردی یا حق وردی موسوم به«اسلامی» با تصویر آیت ا... خمینی در مسجد بهبهانی نجف چه کرده است؟و سید حمید روحانی رییس سابق مرکز انقلاب اسلامی از ان حادثه و چگونگی نفوذ این عنصر ضد انقلاب در سپاه خوزستان چه گفته و نوشته است؟!

سردار آبنوش و جباری چه کسانی هستند یا انکه صدای ضبط شده برخی دیگر از شخصیت های استان در محافل خصوصی حاوی چه نکات مشمئز کننده ای است؟ اعضای شورای شهر در پیداو پنهان دست به چه اقداماتی زده اند و نمایندگان استان از این حیث چه وضعیتی دارند؟ بر سر صنایع استان قزوین چه آمده است و کارگران قربانی کدام بده بستان های اقتصادی شده اند؟در تابان،حدیث و ولایت چه می گذرد و چه کسانی بر استانداری سیطره ای اختاپوسی یافته اند؟(خلاصه آنکه مطالبی که در این وبلاگ خواهد امد نه از جنس بللوف های وبلاگی که مطالبی تکان دهنده با ضمایم و اسناد و تصاویر و مواردی فیلم و صوت خواهد بود).

بنابر این از همین جا خوانندگان را دعوت می کنیم که در شماره آتی این وبلاگ اسناد و مدارک مربوط به دوران خمینی ستیزی علی اسلامی امام جمعه ولایی کنونی! و ضد انقلاب سابق را در همین وبلاگ بخوانید اما قبل از ان بد نیست یادآوری کنیم که سفر چند روز پیش مهدی کروبی به قزوین و شرکت در مراسم افطاری قوامی و البته غیبت حاج داوود محمدی- اصلاح طلب سابق و توبه کرده کنونی- که باوجود دو دوره حمایت حزب اعتماد ملی به دلیل قول هایی که به حامیان احمدی نژاد داده است، متعهد به عدم حضور در مراسم های ضاله ای چون مراسم مهدی کروبی و وقوامی شده است، خود دلیل محکمی بر درستی خبر وتحلیلی است که هفته گذشته در مورد جلسات مخفی داوود محمدی با سران اصولگرای استان نوشتیم . جلساتی که طبق آن، داوود محمدی متعهد شده است که برای جلب نظر رایحه خوش خدمت- به عنوان اصلی ترین مخالف پذیرفته شدن توبه نامه داوود محمدی- به سلسله اقداماتی نظیر دوری گزیدن از اصلاح طلبان ادامه دهد.

هیچ نظری موجود نیست: