۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

رو به فردا نمود عدویی است که سبب خیر شد

بی مقدمه می روم سراغ منافع مناظره آقای اطاعت با زاکانی:
1- حکومت الان همان اشتباهی را نا خواسته می کند که شاه به توصیه کارتر کرد یعنی به امید اینکه فضای کنترل شده رسانه ای مثل سوپاپ اطمینان عمل کند اجازه داد که پس از هفت ماه و غافل از جو متشنج جامعه فرصتی بشود که حرف هایی که از نظر حکومت با 9دی ماه بایگانی شده بود دوباره با تشکیک سخن روز مردم شود.
2-آن طیف عظیمی از مردم که به ماهواره و اینترنت دسترسی نداشتند با امکانات خود سیما اون حرفهایی را برای اولین بار به گوش می شنوند که تا حالا فرصت ابراز ان فقط دراینترنت و ماهواره بود.
3- ته قضیه این است که اعتراض به یک انتخابات هفت ماه پیش از طرف حکومت ناخواسته در حال به رسمیت شنا خته شدن است و همين كه يك مهمان در رسانه ملي مي گويد من به انتخابات معترضم يعني 9 دي هم فايده نكرده است.
4- بخش عمده مردم عامی که تصویرشان از منتقدین نظام ادم های اشوب طلب و خونخوار و جاسوس بود اکنون می بینند که در این معترضین روشنفکران تحصیلکرده ای هستند که از گران شدن قیمت نان و بنزین و... صحبت می کنند که هیچ ،آدم های موجهی هم هستند.
5-موسوي كه تا ديروز اورا هم رديف منافق و خوارج مي كردند در تعبير رسانه ملي و مهمانانش در حال تبديل شدن به جناب آقاي موسوي مي شود.
6-رفته رفته مهمانان صريح تر و قاطع تر از كارهايي كه حكومت سعي دارد آنها را ممنوع كند و حرف زدن در مورد آن را مستوجب مجازات كند، حرف مي زنند و يادمان نرود در اين برنامه مهمان رسمي مي گويد من به نتيجه انتخابات اعتراض دارم و اين را بگذاريد كنار خواسته و حرف چند هفته پيش آقايان كه ميگفتند حرف و اعتراض در مورد انتخابات در نشريات ممنوع است و حالا خودشان در رسانه مقدمات طرح آن را فراهم مي كنند.
7-در پاسخ به آنهايي هم كه ممكن است اين برنامه را پس از جناياتي مثل كهريزك و عدم صدور مجوز براي تجمعات قانوني مردم و آن هم در اين شرايط،نشانه آرادي بيان بدانند هم بايد گفت اين برنامه آنقدر نشانگر آزادي بيان مي تواند تلقي شود كه نمايش حرف هاي گلسرخي دردادگاه نشانه آزادي بيان بود و حرف هاي پزشكيان نماينده مجلس در سال 57 در مجلس عليه شاه نشانگر آزادي بود!

*****



۲ نظر:

سعید گفت...

به اینم سر بزن http://bayaniye.blogspot.com/

ناشناس گفت...

برنامهٔ رو به فردا سوپاپ اطمینان حکومت کودتا برای جلوگیری از تظاهرات مردم در ۲۲ بهمن است. میخواهند مردم را با این برنامه‌ها فریب دهند و از التهاب جنبش سبز بکاهند.

شعار ۲۲ بهمن:

جدایی مذهب از حکومت، نه یک کلمه زیاد نه یک کلمه کم.